Összes oldalmegjelenítés

2014. január 13., hétfő

Szlalom Bogár váltó(paraszt sper)

 Szétszedtem egy Am kodú rövid váltót.Difit kiszedtem majd szétszedtem.
A cél a 2 forgó tengely eggyé tétele,ezt Co val levarrtam,menet közben a drót elfogyott így a foton a félig kész difi van.Menetrögzítővel össze raktam a difit.
Váltó házat elpucoltam majd body savas alapozóval lefújtam.Ment rá a szín,
1302-03 as gyári hátsó bakját 1300as féle uretán bakra cseréltem.
Kapott 2 kihajtás szimeringet,új önindító perselyt,sach kinyomó csapágyat.
Kiemelő villa meglett erősítve.
Olajjal feltöltve majd versenyen eldől hogy bírja a hegesztett difi a strapát.
Hogy mi is ez és mire is való:
Ladások szerint:

Hegesztett difi (100%-os, vagy parasztsper)
A bolygómű fogaskerekei vannak összehegesztve egymáshoz + a házhoz, vagy a bolygómú házát körbelemezelik és kiöntik aluminiummal! Kezelhetetlen, mert mindig úszik az autó hátulja, arról nem is beszélve, hogy parkolásnál hogy tépi a hátsóhidat, futóművet, viszont dzsuván mindig van lehajtás!Gyakorolni nagyon jó, meg látványosan is lehet vele menni! 













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése